Bij het openingstoernooi van dit lustrumjaar doen we iets extra’s … niet alleen een kopje thee/koffie vooraf met een heerlijk stuk Paasbrood maar na het toernooi een gratis lunch! Diny Timmer zal het project over de geschiedenis aftrappen met een praatje vol anekdotes en herinneringen aan mooie momenten van de vereniging.

Het toernooi zelf staat open voor leden met een handicap van 55 of lager en is een non-qualifying rondje van 9 holes foursome. Hierbij loop je met 2 of 3 teams van 2 personen per flight. Alle spelers slaan per hole af en daarna wordt de best liggende bal per team gekozen om mee verder te spelen tot en met het uitholen. De deelname is gratis. S.v.p. aanwezig uiterlijk om 09:15 uur i.v.m. de traktatie en uitleg. Start van het toernooi om 10:00 uur. Deelname aan de lunch graag bij opgave van de deelname aangeven.

Hou ook de speciale Lustrum pagina in de gaten voor komende lustrum activiteiten

De Wedstrijdcommissie