Zondag a.s. spelen we onze jaarlijkse Handicart benefietwedstrijd om geld in te zamelen voor de Stichting Handicart.

De Stichting Handicart is opgericht met als doelstelling: tijdelijk of permanent mindervalide golfers in staat stellen het golfspel te blijven beoefenen. Door donaties, giften, legaten en schenkingen verkrijgt de Stichting de benodigde gelden om Handicarts aan te schaffen en te plaatsen op 114 golfclubs in Nederland. Daarnaast heeft de Stichting Handicart afspraken gemaakt op bijna veertig banen waar geen karren van de stichting staan.

Ook op onze club staat een Handicart waar mindervalide golfers dankbaar gebruik maken.

De wedstrijd start om 09:00 uur en wordt over 18 holes gespeeld. Inschrijven kan tot 24 uur voor aanvang van de wedstrijd via Proware.

Het inschrijfgeld voor donateurs van de Stichting Handicart bedraagt € 5,–
Niet donateurs betalen € 10,00.

Verzoek aan alle deelnemers om een klein cadeautje meenemen (denk aan iets wat je toch niet gebruikt, iets dat je dubbel hebt, iets uit eigen tuin, enz.) zodat er voor iedereen een prijsje is.
De hoofdprijs zal worden verloot!