Beste golfliefhebbers!
Ook dit jaar organiseren we weer het inmiddels bekende NGF Familietoernooi voor de Wageningse Golfclub, en wel op zondag 10 juni.
Dit is een bijzonder leuke gelegenheid om met je zoon of dochter / ouders / neef of nicht of met welke  (aangetrouwde) familie dan ook, samen een 18 holes wedstrijd te spelen.  Je koppelgenoot hoeft zelf geen lid te zijn van de Wageningse.
We spelen dan greensome met een handicapverrekening. Het belangrijkste is echter om met plezier samen als koppel te spelen!
Daarnaast zullen we ook het goede doel dienen en gaat het volledige inschrijfgeld van €20 per koppel naar het Jeugdsportfonds.
En ook zijn er prachtig prijzen te winnen en krijgt iedere deelnemer bij aanmelding aan de wedstrijdtafel een leuk aandenken. Het winnende koppel mag deelnemen aan de landelijke finale op zondag 7 oktober op de Nunspeetse.
Als je geen familie hebt die golft maar je buurman/ buurvrouw / vriend / vriendin etc. vindt het leuk om samen met jou mee te spelen, dan kan dat natuurlijk ook. (Voor eventuele deelname aan de finale is een familierelatie echter wél vereist. De finaleplaats gaat dus naar het best presterende ‘familiekoppel’.)
Geef je op vóór 9 juni via Proware en vermeldt daarbij ook de naam en handicap van je koppelgenoot of neem contact op met Annette de Boer (06-53661010 of email;  info@mediationhetvertrouwen.nl) als via Proware inschrijven onverhoopt niet lukt.
Dus; zondag 10 juni, start 09.00 uur, aanmelding uiterlijk 08.30 uur, inschrijfgeld €20 per koppel, inschrijven met vermelding van ieders handicap, ook niet lid WGC als koppelgenoot,  tot dan!
Jeugd sport fondsIn Nederland groeit circa één op de acht kinderen op in een gezin dat moet rondkomen van een bestaansminimum. Voor die kinderen betaalt het Jeugdsportfonds de contributie van de sportclub. Ook in de golfsport zijn er kinderen die dankzij het Jeugdsportfonds kunnen golfen en dat worden er dankzij de opbrengst van het Familietoernooi nog veel meer. Door de samenwerking hoopt de NGF dat golf voor alle kinderen toegankelijk wordt. Via het programma RAAK! komen kinderen voor het eerst en herhaald in contact met de golfsport en met het Jeugdsportfonds wordt een drempel weggenomen om lid te worden van een golfclub.