A.s. vrijdag, tijdens de thuiswedstrijd van team 1, zullen de nieuwe zomergreens voor het eerst bespeeld worden door de gasten van die dag.
Voor de club zijn de nieuwe greens voor het eerst bespeelbaar vanaf a.s. zondag, vanaf dat moment is de baan weer qualifying en wordt er op zomergreens gespeeld. Of de nieuwe greens niet alleen vele malen groter, maar ook moeilijker zijn, wordt binnen enkele weken duidelijk. De NGF gaat a.s. dinsdag opnieuw de course rating vaststellen. Dinsdag is de baan dan niet gesloten, maar de NGF mensen hebben voorrang. Enige weken later zullen we dan te horen krijgen of er reden is dat de dames en heren meer of minder slagen mee krijgen.

Door het gekke winter weer in Nederland vanaf oktober/november heeft de fa. De Ridder graszoden uit Engeland laten komen voor de laatste 6 greens. Deze greens zien er beter uit dan de greens die vorig jaar met de laatste Nederlandse graszoden zijn belegd, maar de firma de Ridder garandeert ons dat over enige tijd deze greens ook weer optimaal zullen zijn.