Afgelopen woensdag hebben we de laatste zomeravond gespeeld. Gemiddeld over vijf wedstrijden deden er 18 tot 20 deelnemers mee die gingen strijden om het kampioenschap en de uil als trofee.
We hebben vijf prachtige zomeravonden gehad en hebben met dank aan Henk van Capelleveen nieuwe makkelijker scorekaarten gekregen voor deze eclectic wedstrijd. Dit wil zeggen je speelt de eerste 9 holes en de tweede probeer je de eerste score per hole te verbeteren.
Over vijf zomeravonden moest je er drie meespelen om mee te doen voor het kampioenschap. En dat het spannen was dat hebben we geweten; het lag heel dicht bij elkaar maar de winnaar is geworden
Erik Visscher met 65 stablefordpunten over de beste drie wedstrijden.

Tweede was Theo Broekhof met 63 punten.
De nazit was door de wedstrijdcommissie ander ingevuld. In plaats van wordt en kaas nu een zoals men dat noemt een flight bite (bittergarnituur) met daarbij een drankje aangeboden door de kampioen Erik. Het waren weer vijf mooie woensdagavonden.

Mariette Nieuwenhuijs