De komende tijd zullen er allerlei werkzaamheden in de baan worden verricht. De greens 2 en 6 en de oefengreen worden aangepast. Als de ledenvergadering a.s. donderdag akkoord gaat, zullen vervolgens de overige greens aangepast worden; de bunkers worden dan verbeterd, de sproei-installaties rond de greens tot aan de afsluitkleppen moeten, na 20 jaar, vervangen worden. De trap naar de green van 5 wordt dan vervangen door kunstgras waar gras door kan groeien, zodat maaimachines gewoon hun werk kunnen doen (de stenen balken verdwijnen omdat het gevaar oplevert).

Om een qualifying baan te houden worden er iedere keer 1 of 2 greens aangepast (afhankelijk van de mogelijkheden).

Mijn verzoek aan iedereen is om rekening te houden met de werkers in de baan.

Tijdens de werkzaamheden rond de green van 6 verzoek ik iedereen op de driving range de driver in de tas te laten tijdens deze werkzaamheden. Dit in verband met de veiligheid van de werkers. De driving range kan weer volledig gebruikt worden als het net tussen de green van 6 en de driving range geplaatst is.

Mensen, laten we er met elkaar voor zorgen dat de werkers in de baan hun werk kunnen doen. Pas de etiquette toe.

Theo Lemstra, voorzitter baancommissie.