Afgelopen vrijdag moest er al vroeg vertrokken worden richting Brabant. Om onze tweede wedstrijd van dit seizoen te spelen moesten we naar Wintelre. Na het succes van de eerste wedstrijd waren de verwachtingen hoog gespannen. Zou het dit keer weer lukken. Er waren twee wijzigingen in het team. Hans Bastiaanse en Marion Raanhuis speelden vandaag mee. Theo en Ellen hadden een dag rust.

In de ochtend werden de foursomes gespeeld. Tegen lunchtijd was de uitslag van de morgen partijen bekend en dat zag er erg goed uit. De stand was 6-0 voor de Wageningse 1. Na een zeer goede lunch waren we na de lunch weer als eerste aan de beurt voor de zes singles. Frans startte. Hij won zijn single met 6 tegen al 7 gewonnen holes, Annette won haar single met nog 2 holes te gaan 3 voorsprong.

Hans Jorna moest zijn meerdere erkennen in zijn tegenstander. Gerrie won haar partij, met nog 3 holes te gaan was haar voorsprong al 4 holes. Hans Bastiaanse was de volgende speler die binnenkwam en hij had zijn single ook gewonnen (2 te gaan 3 voorsprong). Dus een prima invalbeurt. Tenslotte moest Marion nog binnenkomen, zij redde het net niet. Maar al met al toch weer een prima dag voor Wageningse 1, namelijk opnieuw een 14-4 overwinning.

Na 2 gewonnen wedstrijden zijn de verwachtingen weer hooggespannen. Op dit moment zijn wij de enige partij met 2 gewonnen wedstrijden.

Theo Lemstra, team captain Wageningse 1