Op zondag 1 oktober speelden we de achtste en laatste maandbekerwedstrijd van dit seizoen.
Koploper Theo Lemstra lag vóór aanvang van de wedstrijd zes slagen voor op runners-up Annette de Boer en Hans Jorna.

Op een zonovergoten baan speelden we, deze keer helaas met slechts 14 deelnemers, een heerlijke wedstrijd.

Na afloop bleek Hans slechts 1 slag op Theo te zijn ingelopen, waarmee Theo dus de winnaar van de maandbekercompetitie 2017 is geworden.  Netto 305 strokes over de vijf beste wedstrijden bezorgden hem de overwinning.

Ook spelers met een handicap boven de 36 hebben deelgenomen aan de competitie. Frits van der Meer heeft in deze categorie met netto 312 strokes over de vijf beste wedstrijden gewonnen.

Dit jaar hebben 44 individuele spelers één of meer wedstrijden deelgenomen aan deze competitie.
Daarmee kunnen we terugkijken op een geslaagd evenement.

Doet u volgend jaar ook mee?

Runner-up Hans Jorna feliciteert Theo Lemstra met zijn overwinning