Op zondag 14 oktober jl. vond de ontknoping plaats van  zowel de maandbeker als de Clubkampioenschappen Strokeplay.

Cees Beekman winnaar maandbeker 2018
Na 8 maandbekerwedstrijden waarbij de beste 5 netto-scores meetellen is Cees Beekman winnaar gewordend van het eindklassement. Albert Reef deed nog een verwoede aanval op de eerste plaats maar kwam met 299 netto strokes net 1 slag tekort.   Annette de Boer (302), Frans van Beek (304) en Steef van Hoogdalem (307) volgden kort daarachter.

Albert Reef (2e) en Cees Beekman (winnaar)

Annette de Boer en Erik Visscher clubkampioenen strokeplay 2018
Ook kon afgelopen zondag het eindklassement worden opgemaakt van de strokeplaykampioenschappen 2018, waarbij de beste 10 bruto-scores meetelden.
Bij de dames eindigde Annette de Boer(681) op de eerste plaats voor Ellen Hilhorst (800).
Bij de heren won Erik Visscher (661)  o.a. door de lage 59 score afgelopen vrijdag.  Hij verwees Frans van Beek (671) naar de 2e plaats, vóór Theo Lemstra (685), Hans Jorna (695) en Steef van Hoogdalem (768).

Erik Visscher en Annette de Boer