Op vrijdag 29 september spelen we, iets later in het seizoen dan de Pro’s, onze eigen Solheim cup.
Om 13:00 uur starten we een bijzondere wedstrijd, waarbij het deelnemersveld verdeeld wordt in twee groepen, die Europa en Amerika vertegenwoordigen.
Het resultaat van onze eigen wedstrijd bepaalt wie er met de felbegeerde cup naar huis gaat.
Na de wedstrijd wordt er afgesloten met een uitgebreide barbecue.
Die staat ook open voor partners van deelnemers en leden die niet hebben deelgenomen aan de wedstrijd.
Deelnemers aan de wedstrijd kunnen zich via Proware inschrijven. Bij ‘Opmerkingen’ graag aangegeven of je wilt barbecuen of niet.
Graag tot ziens op 29 september!
Mariëtte Nieuwenhuijs
Voorzitter wedstrijdcommissie