De zomervakanties staan weer voor de deur. Dat betekent dat de voetballers, softballers en rugbyspelers geen wedstrijden meer spelen en niet meer hoeven te trainen. Dat geeft ons meer speelruimte om te golfen.

Van maandag 19 juni tot en met zondag 20 augustus 2023 kunnen wij alle dagen van de week (ochtend-middag-avond) golfen. Met uitzondering van vrijdag 7 juli (softbaltoernooi Matchmakers) en zaterdag 15 juli, want dan organiseert de WGC een dag voor de vrijwilligers.

Houd er wel rekening mee dat we tijdens de verruimde openingstijden geen voorrang hebben op andere gebruikers van de velden. Dus houd rekening met mensen voor baanonderhoud, wandelaars en voetballers die nog een balletje willen trappen.

Op zondag blijft in deze periode het reserveringssysteem in stand tot 11.30 uur. Daarna kun je zonder te reserveren de baan op.

Wil je niet voor verrassingen komen te staan, kijk dan voor je gaat spelen in de agenda of er op jouw speeldag nog bijzonderheden zijn. Je vindt de agenda op de openingspagina van de website. Kijk ook naar de actuele informatie over de baanstatus op Proware. Hier vind je informatie over onderhoud aan de holes, beregening, ingezaaide stukken, afzettingen, etc.

Het bestuur wenst alle leden een mooie, sportieve zomer toe op ons prachtige sportpark.

Namens het bestuur
Pauline van ’t Hoog