Afgelopen woensdagmorgen (2/8) zijn op ons park de Pitch & Putt-kampioenschappen 2017 gehouden. Hier namen 49 golfers aan deel. Voor die dag waren de weersvoorspellingen goed. Wij speelden in 2 categorieën, de lage en de hoge HCP. De golfers mochten maar 2 clubs gebruiken.

Na het parcours uitgelegd te hebben zijn wij begonnen aan de wedstrijd. De doorloop verliep goed en een ieder moest behoorlijk zijn best doen om tot een goed resultaat te komen.

Zo rond 12.30 uur waren de golfers weer binnen en kregen zij koffie met heerlijke zelf gemaakte boterkoek van Diny.  De uitslag hadden wij snel voor elkaar.

De kampioenen 2017 zijn geworden:

Peter Buitenhuis en Marion Raanhuis

Peter Buitenhuis bij de mannen en Marion Raanhuis bij de vrouwen. In 2018 zullen zij dit kampioenschap organiseren.

De overige prijswinnaars zijn:

Lage HCP Mannen                                 Lage HCP Vrouwen

2e Hans Jorna                                          2e Sandra v/der Heiden

3e Steef van Hoogdalem                       3e Anneke Blokhuis

Hoge HCP Mannen                                Hoge HCP Vrouwen

1eCees Beekman                                    1e Hetty Visser

2e Jan Gast                                               2eAdrie van Hoogdalem

3e Ton Knijnenburg                                3e Ineke Vonk

Bij de hoge HCP man en vrouw hadden wij nog een aanmoedigingsprijs voor Ingrid Verzijl en Ger Kuiper.  Na de prijs uitreiking kon de wedstrijdleiding dit kampioenschap met een tevredengevoel afsluiten.

Martin en Loes