Opening seizoen.
I.v.m. de weersomstandigheden gaat de opening van het seizoen 2018 op 4 maart niet door. Wij hopen dat de officiële opening op 11 maart kan plaatsvinden. Het is een 9-holes wedstrijd. Vanaf 09.30 uur staat de koffie klaar en we starten om 10.00 uur. Deelname vanaf hcp 54. Opgeven via proware. Ook onze jeugdleden zijn van harte welkom.

Putt-kampioenschappen.
I.v.m. de renovatie van verschillende greens zullen de Putt-kampioenschappen van zondag 8 april uitgesteld worden tot een nader te bepalen datum.

Sluiting inschrijven wedstrijden.
Op verzoek van veel deelnemers aan onze wedstrijden heeft de Wedstrijdcommissie besloten de sluitingstijd van de wedstrijden te verruimen.
Voor de ochtendwedstrijden geldt als sluitingstijd: de dag vóór de wedstrijd om 12.00 uur;
Voor de middagwedstrijden geldt als sluitingstijd: de dag vóór de wedstrijd om 17.00 uur;
Voor de dinsdagavondcompetitie geldt als sluitingstijd: de dag vóór de wedstrijd om 18.30 uur.

Baan gesloten i.v.m. de competitie
Op vrijdag 20 april en vrijdag 11 mei is de baan de gehele dag gesloten i.v.m. de thuiswedstrijden van de competitie teams.