In het weekend van 5 augustus vond het matchplay kampioenschap plaats. Met 12 deelnemers (heren en dames) was de deelname aan de magere kant. Deels was dit te wijten aan het slechte weer. De eerste ronde op zaterdag kon nog net onder droge omstandigheden worden afgewerkt, maar tijdens de tweede ronde op zondag begon het stevig te regenen. Het was ook nog eens erg fris; het bleek de koudste 6 augustus aller tijden te zijn! Omdat de regen de hele middag leek te zullen voortduren en de baan er bovendien uiterst beroerd bij lag, werd besloten om de finale ronde uit te stellen tot woensdag 9 augustus. Voor deze finale hadden zich geplaatst: Annette de Boer, Frans van Beek en Erik Visscher.

In alle rust konden deze 3 spelers gaan uitmaken wie zich dit jaar kampioen matchplay mag noemen.

Na 15 holes was het pleit beslist. Erik Visscher was niet meer in te halen! Erik, van harte gefeliciteerd.
De eervolle tweede plaats was voor Annette de Boer.

Cees Lodiers