Veiling van ‘overbodige’ golfspullen

Dé Lustrumdag van 2024 is 28 juli. Naast een aantal andere activiteiten willen wij op die dag een veiling van golfspullen organiseren – van de leden voor de leden! De opbrengst gaat natuurlijk voor de volle 100% naar ons goede doel: KNGF geleidehond.nl.

Er ligt namelijk bij bijna iedere golfer wel ergens iets dat niet meer gebruikt wordt. Tegelijkertijd zijn veel (beginnende) golfers op zoek naar aanvulling op hun set, extra golfballen, een set tees, accessoires etc. Maar dat hoeft niet nieuw te zijn. Dat biedt een mooie kans om het opruimen, het helpen van andere leden en het geld inzamelen te verenigen!

Dus: als je nog golfspullen hebt liggen die je niet nodig hebt, breng ze een keer mee en geef ze aan één van de leden van de Lustrumcommissie. Voor de namen en contactgegevens, zie onderaan deze mail. Ben je één van de leden die op zoek is naar aanvulling op de golfspullen? Kom langs op 28 juli!

Onze pro Peter Phoelich heeft aangeboden om de aangeboden spullen een waardering te geven, een richtbedrag voor de veiling. Als hij iets niets waard vindt, dan kunnen we beslissen om het niet te laten veilen.

N.B.: clubs met een ijzeren shaft zijn voor veel van onze leden te zwaar. Dus, tenzij het een putter is, zullen we die niet veilen. Spullen waar geen interesse voor is, gaan terug naar de eigenaar of kunnen door ons naar de inbrengwinkel worden gebracht. De keuze is aan de eigenaar.

Hopelijk tot 28 juli en niet alleen voor deze veiling! Begin juli zullen we het programma van die dag bekend maken. Het wordt een middag en avond gevuld met golf-gerelateerde activiteiten en een zeer smakelijke afsluiting!

Hartelijke golfgroet,

De Lustrumcommissie 2024