Dankzij het goede lobby- en reclamewerk van de commissie was er een grote opkomst voor de eerste wedstrijd van de Ladies en de Gentlemen. Liefst 36 spelers meldden zich bij de wedstrijdcommissie.
, om zich meteen daarna bij de bar te vervoegen waar een koffie met koek wachtte.

Het was een droge (!) dag en de spelers hadden een plezierige ochtend.

Diny heeft een prachtige golfstep gevonden waarmee ze haar golfrondjes op een ontspannen manier kan maken.

Bij terugkomst genoten de dames van koffie met een taartje,
,
voordat de winnaars bekend werden gemaakt. Dat waren:

Marleen v.d. Pouw met 20 stablefordpunten, Diny Timmer en Marion Raanhuis hadden er allebei 17.

Marja Bijlsma had een birdie!

Als afsluiting van deze voortreffelijk georganiseerde wedstrijd was er voor alle deelneemsters een doosje thee.

Bij de heren, die 18 holes liepen en later binnnekwamen, was de uitslag:
Emile Nijs – 40
Edwin Kroeze – 37
Cees van der Maat – 36

Arjen Brandsma had een eagle.

Ook bij de heren was er veel positief commentaar. Hopelijk was dit een mooie aanzet om de Ladies&Gentlemen weer goed bezet te krijgen!

Foto’s: Astrid de Baets
Tekst: Hetty Visser