Afgelopen zondag hadden we weer onze jaarlijkse Kerstwedstrijd. Met 36 deelnemers was het een vol clubhuis, dat gezellig was aangekleed met lichtjes en kerstballen. Na wat informatie over de spelvorm Texas Scramble gingen we de baan in. Het was de laatste wedstrijd op de zomergreens. We speelden in een team van 4 spelers. Na afloop, toen iedereen weer binnen was, kon men genieten van heerlijk kerstbrood en warme chocolademelk met slagroom.
De eerste plaats was voor het team van Ton de Klerk , Marieke Bosman Dries Stortenbeek en Fons van Rooy. Zij kregen allemaal een kerst golfbal.
De andere twee balletjes waren voor Milan en Tristan Roeling, dit zijn 2 van onze jeugdleden en zoals het alom bekende spreekwoord is: “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst”
Het was een geweldig gezellige ochtend.

Het was mijn laatste wedstrijd als wedstrijdleider, ik heb het al die jaren met heel veel plezier gedaan. Ik kreeg namens de club, uit handen van de huidige wedstrijdleider Roelof Vogelzang. een prachtige bos bloemen en mooie dankwoorden. Als extra verrassing ook nog een beker, voor alle goede zorg van de afgelopen jaren.
De kerstballen en de lichtjes zijn voor de club en ik hoop dat er volgend jaar een mooie kerstboom staat in het clubhuis.
Dan wens ik U allen een mooi kerstfeest en een prachtig golfjaar.

Met heel veel groeten,
Mariette Nieuwenhuijs