Ria Noordegraaf is op woensdagochtend 26 juli overleden
Ria is bijna vanaf het begin van onze club lid geweest. Golf was haar grote passie, zij genoot er enorm van en dat niet alleen, zij speelde ontzettend goed. Vele, vele bekers heeft zij gewonnen, vele vele longest slagen gemaakt. Ook haar ziekte weerhield haar er niet van zo lang als het nog ging de golfclubs ter hand te nemen. Ria was bovendien tien jaar lang lid van de clubhuiscommissie en heeft daarmee de onderscheiding lid van verdienste gekregen. Want Ria vervulde haar taak met grote inzet, met groot verantwoordelijkheidsgevoel. Er was een ochtend dat men haar aantrof op een ladder, stond ze in alle vroegte de dakgoten schoon te maken. Ria vond dat ze de zaken gaande moest houden, ook het water in de dakgoot.
Ze wist dat ze niet beter zou worden en accepteerde dat, ze vond het redelijk dat ze op haar negentigste afscheid van het leven moest nemen. Velen van de club zullen op woensdag 2 augustus afscheid van Ria nemen en het zal vreemd zijn – De Zoom zonder Ria.

Anneke