De Handicart wedstrijd van zondag 13 mei is weer een groot succes geworden.
Veel mensen hadden zich opgegeven, zodat flights van zes personen geen uitzondering waren. Dat betekent natuurlijk ook een mooie opbrengst voor het goede doel: maar liefst €420,00!
Voor de spelers de baan op konden, werd door de voorzitter een dankwoord gericht aan scheidend wethouder Han ter Maat, die bij de gemeente direct verantwoordelijk was voor het uitbreidingsproces van de Wageningse golfclub. Zondag was zijn laatste dag als wethouder, hij was vroeg opgestaan om de club nog in die officiële hoedanigheid te kunnen toespreken.

Afgezien van een paar spatjes bleef het droog, en werd er genoten van een ochtend golf, met de prachtige nieuwe greens.
Winnaars werden Fons Jaspers en Hetty Visser, die de uitdaging aannamen om in september de finale te gaan spelen in Havelte.

De organisatie, in handen van Theo en Ellen, was vlekkeloos, waarvoor dank!

De dag werd afgesloten met een barbecue. Weliswaar was het toen wel aan het regenen, maar onder de luifel schaarde men zich rond het vlees. Remko had ook voor salades, brood en warme en koude sausjes gezorgd.

Een prachtige golfdag, deze 13de mei in Wageningen!