Zondag 17 september is de jaarlijkse Handicart wedstrijd gespeeld. Het begon in de stromende regen, maar daar lieten de spelers hun goede humeur niet door bederven.
Je kon 9 holes Stableford spelen of 18 holes greensome, de mensen die 18 holes speelden hadden geluk, het hield na de eerste ronde op met (hard) regenen.
De organisatie was in handen van Jan en Hans, die voor leuke prijzen hadden gezorgd.

In het clubhuis zorgde Theo voor warme koffie en een welkome hartversterking erbij.

Winnaars zijn geworden Peter en Ruben Buitenhuis, met 54 punten.
Wegens werkverplichtingen moeten ze de regiofinale in Havelte aan zich voorbij laten gaan.
Daarvoor komen dan de nummers 2 in aanmerking, Hetty en Fons.

Harm Huttinga onderstreepte nog eens het belang van het sponsoren van de Stichting Handicart. Ook deze zondag maakten spelers gebruik van de handicart die de WGC bezit. Als je (tijdelijk) het lopen over de baan niet aankunt, maar nog wel heel graag een balletje slaat, is de handicart een uitkomst.
Investeren in de toekomst…

Het was een geslaagde dag, vooral dankzij de wedstrijdleiding en de bar-mensen!

Hetty Visser

Foto’s: Astrid de Baets