Zondag 17 september jl speelden we de tweede Handicart benefietwedstrijd van dit jaar.
Een goed gevuld deelnemersveld verscheen om 09:00 uur aan de start en bracht € 270,- bij elkaar voor de Stichting Handicart.
Via deze stichting heeft onze club al jaren toegang tot een handicart, waar vele golfers die (tijdelijk) minder goed ter been zijn dankbaar gebruik van maken.
De wedstrijd begon in de mist, maar gaandeweg de ochtend klaarde het op en eindigden de spelers in de stralende zon.
Winnaars van de wedstrijd waren Peter Oomens en Anneke Blokhuis, met de hoogste stableford scores in resp. hoge- en lage handicapcategorieën.

Na de wedstrijd een gezellige 19e hole in ’t Hout, alwaar de hole-in-one van wedstrijdleider Hans Jorna werd gevierd.

Kortom: een heerlijke golfochtend met uitstekende resultaten voor het goede doel!

Speelt u volgende keer ook gezellig mee?

Hans Jorna: Eagle op hole 18!

Het barteam zorgde voor de inwendige mens, bedankt!