In februari 2018 wordt opnieuw een grote Douwe Egberts koffiewaardepunten actie gehouden. Douwe Egberts organiseert deze actie in samenwerking met Voedselbanken Nederland en de LIONS-clubs. In ruil voor DE-waardepunten krijgt de Voedselbank koffie voor haar klanten. De Voedselbank Neder Veluwe doet ook weer mee met de actie.

In 2017 was de actie een groot succes in het gebied van Voedselbank Neder Veluwe (Elst, Rhenen, Wageningen, Renkum, Doorwerth en Oosterbeek). Dit dankzij de medewerking van velen. Het resultaat was 1249 pakken koffie die in de loop van dit jaar in de kratten voor de klanten gedaan zijn.

Wilt u iedereen in uw omgeving alvast attent maken op deze actie zodat men de punten nu al kan gaan verzamelen? We hopen dat er veel pakken koffie voor de klanten in de kratten gedaan kunnen worden.

Als u nu al koffiewaardepunten heeft kunt u deze inleveren in de doos die in het clubhuis staat.

Hartelijk dank voor uw medewerking,

Annerieke Water
Voedselbank Neder Veluwe en Lions Airborne Renkum