De leden van de Wageningse Golfclub worden weer in de gelegenheid gesteld om Douwe Egberts waardepunten en Perla punten van AH te doneren aan de Voedselbank.

In menig keukenlaatje liggen deze koffiewaardepunten moedeloos te wachten totdat de eigenaar eindelijk eens besluit ze te tellen en om te zetten in een boerenbont theepot of bekers. Maar er is een nuttiger bestemming: de Voedselbank. In de kratten van de Voedselbank zit maar zelden koffie, het is nogal duur.

Dit jaar heeft Douwe Egberts weer de actie waarbij ze waardepunten ‘verzilvert’ in pakken koffie. Dankzij de medewerking van velen was het totale resultaat in de voorgaande jaren gemiddeld 900 pakken koffie die in de kratten van de Voedselbank gedaan konden worden.

Ook dit jaar kunnen DE-koffiepunten en Perla-punten van AH ingeleverd worden in de niet te missen verzameldoos die in het clubhuis staat. Het geld van die Perla-bonnen wordt overgemaakt naar de Voedselbank.
De actie loopt tot eind december. Dus op naar de keukenla, thuis en bij familie en kennissen. Alvast veel dank voor bijdragen.

Annerieke Water