Op 31 januari j.l. zijn wij met 8 personen, de wedstrijdleiding en de vrijwilligers, naar Bodegraven gegaan om een middag het computersysteem Proware helemaal onder de knie te krijgen. Zowel de leden van de wedstrijdcommissie als de 4 nieuwe vrijwilligers, die al regelmatig aan de wedstrijdtafel te zien zijn, waren erg enthousiast . De ontvangst was zeer hartelijk, het cursusmateriaal was ruim voldoende en Marcel Onderstal gaf een goede uitleg.

Na een leerzame middag met heel veel informatie kreeg iedereen huiswerk en oefenmateriaal mee. Ook konden wij een maand lang oefenen op een speciaal programma dat de firma Proware voor ons had opengesteld.

Natuurlijk is nog niet alles helemaal optimaal, de wedstrijdcommissie doet er steeds meer mee, wat ook nog wel eens fout gaat. In dat geval kunnen wij altijd bellen en worden wij iedere keer goed te woord gestaan. Oefening baart kunst, dus zo langzamerhand zal het steeds beter gaan en zal het zeker meerwaarde voor de club hebben om met dit programma te werken.

Naast de wedstrijdcommissie maken ook de penningmeester, de baancommissaris en de ledenadministrateur goed gebruik van dit programma.

Ellen Hilhorst