2023 was voor onze vereniging een mooi jaar met veel sportieve en gezellige activiteiten. Tijdens de algemene ledenvergadering op donderdag 11 januari a.s. blikken we terug op het afgelopen jaar en kijken we vooruit naar 2024. Ook zijn er twee bestuurswisselingen: Peter Oomens treedt af als voorzitter van de vereniging en Hommo Huisman treedt af als voorzitter van de Regel- en handicapcommissie. Gelukkig zijn er twee opvolgers bereid gevonden om deze taken over te nemen!

Op Proware vind je de laatste versie van de agenda en de bijbehorende stukken. Voor leden waarvan de contributiebetaling is verwerkt, ligt op deze avond het taslabel klaar. Na de vergadering nodigen we jullie uit voor een gezellige borrel om met elkaar het nieuwe jaar in te luiden.

Namens het bestuur van de WGC
Pauline van ’t Hoog