Op een zonovergoten eerste pinksterdag speelden we het NGF familietoernooi.
Het goede doel dat we met deze benefietwedstrijd steunden is het Jeugdfonds Sport en Cultuur, dat voor het derde jaar op rij door de NGF was aangewezen.

In alle vroegte verschenen 9 enthousiaste koppels aan de start voor een 18 holes greensome wedstrijd met handicapverrekening, een spelvorm die garant staat voor een gezellige en ontspannen ronde golf!

Er waren prachtige prijzen, beschikbaar gesteld door de NGF en haar sponsoren,  in twee categorieën te winnen: netto met handicapverrekening en bruto tegen de baan, zonder handicapverrekening. De winnaars uit beide categorieën mogen deelnemen aan de landelijke NGF finale op de Nunspeetse op 13 oktober van dit jaar.

Ria Noordegraaf en Astrid de Baets wonnen met 40 Stbf netto, gevolgd door Boris en Remko van de Weerd met 38 Stbf netto.
Annette de Boer en Rob Janssens wonnen het bruto klassement met 25 Stbf, gevolgd door Ria en Astrid met 23 Stbf.
Omdat Ria en Astrid géén familierelatie hebben kunnen Boris en Remko samen met Annette en Rob deelnemen aan de finale.

Naast het klassement waren er ook nog prijzen voor de Longest die door Emyl van de Weerd in de wacht werd gesleept en de Neary ging naar Boris van de Weerd, de jongste deelnemen van de dag.

Golf is een fantastische sport, die door jong en oud samen beleefd kan worden, dat is vandaag weer eens bewezen!