Beste golfliefhebbers,

Traditiegetrouw organiseren we het welbekende NGF Familietoernooi op de Wageningse Golfclub.

Dit is een bijzonder leuke gelegenheid om samen met je zoon of dochter/ouders/neef of nicht of met welke (aangetrouwde) familie dan ook een 18 holes wedstrijd te spelen.
Als je geen familie hebt die golft maar je buurman/ buurvrouw/ clubgenoot etc. vindt het ook leuk om mee te doen, dan kan dat ook natuurlijk.
Je koppelgenoot hoeft geen lid te zijn van de Wageningse!!

We spelen Greensome Stableford met handicapverrekening (Beide spelers slaan op elke hole af en bepalen vervolgens met welke bal zij de hole uitspelen. De speler wiens bal niet is gekozen, slaat de tweede slag en vervolgens slaan de spelers om beurten).

Allereerst gaat het om het plezier om samen als koppel te spelen.
Daarnaast zullen we ook het goede doel dienen en gaat het volledige inschrijfgeld van €20 per koppel voor het 4e jaar op rij naar het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Er zijn prachtig prijzen te winnen en iedere deelnemer krijgt bij aanmelding voor de wedstrijd een leuk aandenken.
Het winnende koppel verdient een plaats in de finale die op zondag 13 oktober op de Nunspeetse wordt gespeeld. Om daaraan te kunnen deelnemen is een familierelatie vereist.
Zonder familierelatie kan je echter gewoon meedoen met onze wedstrijd en steunt daarmee het goede doel en maakt kans op mooie prijzen. Doen dus!

Geef je op vóór 7 juni via Proware en vermeldt daarbij ook de naam en handicap van je koppelgenoot of neem contact op met Annette de Boer (06-53661010 of   info@mediationhetvertrouwen.nl) als via Proware inschrijven niet mogelijk is.

Dus: zondag 9 juni, start 09.00 uur, aanwezig uiterlijk 08.30 uur, inschrijfgeld €20 per koppel, inschrijven met vermelding van ieders handicap. Ook niet leden van de WGC kunnen als koppelgenoot deelnemen. (De greenfee voor niet-leden bedraagt € 15,-, naast de inschrijving van € 20,- per koppel.)

Jeugdfonds Sport & Cultuur: In Nederland groeit circa één op de acht kinderen op in een gezin dat moet rondkomen van een bestaansminimum. Voor die kinderen betaalt het Jeugdfonds Sport & Cultuur de contributie van de sportclub. Ook in de golfsport zijn er kinderen die dankzij het Jeugdfonds Sport & Cultuur kunnen golfen en dat worden er dankzij de opbrengst van het Familietoernooi nog veel meer.  Door de samenwerking hoopt de NGF dat golf voor alle kinderen toegankelijk wordt. Via het programma RAAK! komen kinderen voor het eerst en herhaald in contact met de golfsport en met het Jeugdsportfonds wordt een drempel weggenomen om lid te worden van een golfclub.