“I’m dreaming of a white Christmas” zong Bing Crosby ooit.
Hij was vast geen golfer…
Afgelopen zondag was ons kerstgolftoernooi gepland en, een laagje wit was ons deel.
Helaas gaan sneeuw en golfbaangras niet zo goed samen, dus werd de baan vlak voor negen uur gesloten.
Diverse spelers waren echter al onderweg naar het clubhuis, waaronder Hommo Huisman die sinds kort deel uitmaakt van de regel- en handicapcommissie.
Hommo maakte van de gelegenheid gebruik om de ca. vijftien aanwezige spelers, geheel geïmproviseerd,  in een uurtje bij te praten over de nieuwe golfregels, die per 1 januari a.s. van kracht worden.
Onder het genot van een plak kerstbrood, kerstkoekjes en een kop dampende chocolademelk met slagroom werd het, ondanks de sneeuw, toch nog een gezellige golfochtend.
Wilt u ook worden bijgepraat over de nieuwe regels? Kom dan dinsdagavond 18 december a.s.  woensdagochtend 19 december a.s. naar het clubhuis voor een uitgebreide presentatie door de R&H commissie.
Wij wensen u allen fijne feestdagen, witte of geen witte kerst!
Namens de wedstrijdcommissie en clubhuiscommissie
Mariëtte Nieuwenhuijse en Remko van de Weerd