Afgelopen zondag hebben we met 36 golfers het seizoen afgesloten met een 9-holes Texas Scramble wedstrijd. Bij zo’n wedstrijd slaat iedereen af; kiest de plaats van de beste bal en slaat daar weer allemaal met de eigen bal verder enz, tot de hole is uitgeholed. Men vond dit een ontzettend leuke spelvorm; zeker voor herhaling vatbaar.
Er werd in teams van 4 spelers/speelsters gespeeld met een gezamenlijke aftrek van handicap. Het was prachtig golfweer en heel erg gezellig; ook de nazit. Na afloop had Hans van Aggelen nog een lekker hapje. Iedereen ging voldaan naar huis.

Twee teams scoorden netto 18 slagen; zij kregen allemaal een balletje.

Iedereen kreeg bij vertrek een presentje in de vorm van een tangetje om de resten van afgebroken tees te verwijderen uit de matten.

Mariëtte