Ook zo’n moeite met het bekijken van Proware op je mobiele telefoon?

Speciaal voor telefoon en tablet heeft Proware/IntoGolf een webapplicatie gebouwd die het tonen van de meest gangbare functies, in het dashboard van de ledenwebsite Proware, op een telefoon of tablet veel duidelijker maakt.  Daarmee wordt het invoeren van kaarten bijvoorbeeld veel eenvoudiger. Ook het opgeven voor wedstrijden is een stuk makkelijker. Bijkomend voordeel is dat er een mogelijkheid is om op de dag van de wedstrijd de eigen kaart alvast in te voeren na afloop van de ronde. Dit maakt het werk voor de wedstrijdleiding een stuk eenvoudiger, omdat alleen nog een controle hoeft te worden uitgevoerd op de kaarten die al zijn ingevuld door deelnemers zelf.

Met eenvoudige knoppen kan bijvoorbeeld een scorekaart worden ingevoerd. Benieuwd hoe deze App werkt en hoe je deze op je mobiele apparaat krijgt? Kijk dan op FAQ bij de vraag: “Is er ook een mobile app voor Proware”