Je hebt het misschien gezien al bij competitiespelers of bardienstmedewerkers: we hebben nieuwe, donkergroene polo’s met ons mooie WGC-logo erop geborduurd. Deze polo’s gebruiken we onder andere bij wedstrijden en bij clinics zodat onze spelers en vrijwilligers goed herkenbaar zijn.

Wil je zelf ook zo’n mooi clubpolo? Stuur dan het bestelformulier op de website in. De kosten bedragen €25,- per stuk. Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, sturen we je een e-mail met betaalgegevens en informatie over het afhalen.

Als je eerst een polo wilt passen voordat je er een bestelt, dan kan dat vóór of na een wedstrijd in het clubhuis. De clubhuiscommissie en de wedstrijdleiding hebben de beschikking over een aantal pas-polo’s in verschillende maten.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur van de WGC,
Pauline van ’t Hoog