Op elke digitale NGF pas staan twee nummers. Het eerste is het NGF nummer en bestaat uit 7 cijfers, het tweede is het GSN: Golf Service nummer. Dit laatste begint altijd met NL. GSN is een nieuw uniek landelijke nummer. Het NGF nummer is in de loop der jaren sterk vervuild geraakt in de systemen.

Omdat alle systemen al een aantal jaren hoofdzakelijk communiceren met het GSN zal per 1 januari 2023 het NGF nummer vervallen en alleen het GSN op de digitale pas staan.

Dat betekent het volgende:
– Registreren van een nieuw account in de app GOLF.NL en bij de Golf Academie kan dan alleen nog via het GSN.
– Inloggen op GOLF.NL voor bestaande accounts verandert niet
– In het NGF serviceportaal Caddie.ngf.nl kan er alleen nog op GSN gezocht worden naar een lid of een handicap van een gastspeler.

Onze club zal, net als andere clubs, vanaf 1 januari alleen nog werken met het GSN, omdat het NGF nummer dan overal vervalt.

Rianne Hermus, R en H commissie