Ruim 50 leden hebben van 19 -21 juli meegedaan aan het Matchplay Superweekend.
19 heren en 14 dames hadden zich ingeschreven voor de officiële wedstrijden, maar in totaal waren er 50 deelnemers aan de verschillende FUN-wedstrijden en maaltijden Pizza, Lunch, Chinees en Barbe-Q. Opvallend was dat alle verliezers ook graag mee wilden doen aan de verliezersronde, waardoor men tot en met zondag toch nog een aantal spannende wedstrijden kon spelen.

Bij de dames wonnen Annette de Boer en Ellen Hilhorst in de halve finale overtuigend van respectievelijk Ria Krechting en Loes Herweijer.
In de finale bleek Annette tegen Ellen de sterkste en mag zich Matchplaykampioene 2019 noemen.
Bij de heren was het veel spannender.
Frans van Beek wist zich dankzij een royale overwinning voor de finale te plaatsen ten koste van Martin Muskee.
Hans Jorna moest alle zeilen bijzetten om in de halve finale van Erik Visscher te winnen, welke wedstrijd pas op hole 18 beslist werd.

Ook in de finale bleek Hans de sterkste ten koste van Frans, ondanks een hartslag van 200 op de uiteindelijk beslissende hole 17.
Verliezersronde dames: 1. Anneke Blokhuis 2. Ria Noordegraaf

Verliezersronde heren: 1. Hommo Huisman 2. Steef van Hoogdalem (beslist op hole 18).

FUN matchplaywedstrijden:
NEARY MP: 1. Steef van Hoogdalem 2. Hans Huijbers