Evenals vorig jaar worden er in de maanden mei en juni twee kennismakingsdagen georganiseerd op de Wageningse Golfclub aan de Zoom.

Een korte beschrijving van de Wageningse golfclub en het kennismakingsprogramma.

Op sportpark de Zoom in Wageningen bevindt zich een 9-holes NGF-goedgekeurde golfbaan. Hier spelen de leden van de Wageningse Golfclub, uit Wageningen en uit de regio. De Wageningse Golfclub is laagdrempelig. Dat blijkt niet alleen uit de contributie, die slechts € 65,00 is voor een proeflidmaatschap van 3 maanden en €225 per jaar bedraagt voor een volledig lidmaatschap, maar vooral uit de gemoedelijke sfeer die er in de club heerst.

Golf is een ideale manier van bewegen! Je loopt door de baan en tegelijkertijd probeer je in zo min mogelijk slagen een golfballetje in de hole te spelen. Onze baan is relatief kort en zeer geschikt voor oudere golfers. Wij willen U graag laten kennismaken met het golfspel en de club.

Het programma is als volgt:

Ontvangst in het clubhuis.

• Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt de groep in twee of meer groepen verdeeld.
  • De ene groep krijgt een clinic van de golfleraar.
  • De andere groep(en) leggen met begeleiding van clubleden een parcours af.
  • Tussentijds wordt er gewisseld.
  • Afronding met een drankje in het clubhuis, hier kunnen de ervaringen gedeeld worden en de mogelijkheid van een (proef)lidmaatschap wordt toegelicht.

Tijd: Dinsdag 29 mei van 13.00 tot 16.00 uur en zondag 3 juni van 9.30 uur tot 12.00 uur