U kunt bij de WGC tot 13 december kiezen of u voor 2020 alleen een digitale pas wilt, of toch ook nog een plastic exemplaar. Van de ledenadministratie is hierover een mail naar alle leden gestuurd.

Sinds begin 2019 hebben alle golfers een digitale NGF-pas. Uw digitale pas staat in de Golf App en u hebt uw plastic pas niet meer nodig om u te registreren.

Een via de Golf App of op de computer ingevoerde uitslag van een qualifying wedstrijd wordt meteen verwerkt en de digitale pas laat meteen na invoering de nieuwe handicap zien.

Om zelf inzage te krijgen in deze gegevens en uw digitale NGF pas is het nodig dat de app GOLF.NL geïnstalleerd is op uw smart phone , iPhone of desktop/tablet.
• Heb je de app GOLF.NL al op je telefoon, dan vind je je digitale NGF-pas als je klikt op “profiel”.
• Heb je de app GOLF.NL nog niet op je smart phone, dan kun je die downloaden. Op de website van http://www.golf.nl vind je de app GOLF.NL Hier vind je ook de meest gestelde vragen, evenals een video hoe de app te gebruiken is om een qualifying kaart te lopen.

Er is ook een desktop-/tablet-variant van de app GOLF.NL : mijn.golf.nl.
Ook op mijn.golf.nl is de digitale NGF-pas te vinden (kijk bij “Mijn profiel”).

U kunt uw voorkeur voor een digitale pas sturen naar ledenadminstratie@wageningsegolfclub.nl