Op woensdagochtend organiseren Gerry en Diny de 9 holes wedstrijd. Dat is meestal een inloop wedstrijd waarvoor je je niet hoeft op te geven van tevoren.

Maar: De eerste woensdag van de maand moet men zich via proware wel opgeven voor de wedstrijd. Dan wordt er een spelvorm bedacht door deze dames waarvoor het voor hun handig is om te weten hoeveel mensen er bij zullen zijn.

En op de laatste woensdag van de maand wordt er een qualifying wedstrijd gespeeld, waarvan de scores per computer worden verwerkt en dan moeten de deelnemers zich ook opgeven via proware. Let hierbij op het tijdstip waarop de inschrijving sluit.

Tenslotte: op woensdagochtend en vrijdagmiddag, als er wedstrijden worden gespeeld, mogen golfers die niet aan de wedstrijd meedoen geen rondje lopen door de baan.