De Pitch ’n Putt winnaars van vorig jaar, Loes en Dick, zagen zich voor een zware taak geplaatst: maar liefst 48 golfers wilden een gooi doen, of een slag slaan, naar de titel Pitch en Putt kampioen 2019.
Loes en Dick waren woensdag al voor dag en dauw op de baan om voldoende holes te creëren om alle flights te kunnen plaatsen.
Wat een tour de force dat was moge blijken uit het feit dat op onze droge grasvelden opeens twee waterpartijen in het spel waren! Ook de bunkers hadden ze op een listige manier in het spel betrokken.
Hulde aan de organisatoren voor al deze perfect uitgezette holes!

Na de wedstrijd wachtte heerlijke soep, en natuurlijk de uitslag.
Bij de heren werd Pieter Oosterveld als winnaar gehuldigd.

Bij de dames hadden Marleen van der Pouw en Anneke Blokhuis dezelfde score, maar gaf Marleens handicap de doorslag
en werd zij kampioen Pitch ’n Putt bij de dames.

Zoals Pieter in zijn speech al fijntjes opmerkte: de winnaars werden, voordat ze gefeliciteerd werden met de overwinning, eerst met hun neus op het feit gedrukt dat zij volgend jaar het kampioenschap mogen organiseren.
Succes daarbij, en namens ons allen gefeliciteerd!

Diny en Gerrie hadden gezorgd voor lekker gebak bij de koffie, en voor heerlijke soep na de wedstrijd.
Al met al een perfecte dag op de Wageningse golfclub.

Hetty