’t Hout is het gezellige clubhuis van de Wageningse Golfclub.

Sleutel:
Leden kunnen een sleutel van het clubhuis krijgen na storting van €35,- borg op rekeningnummer: NL33 RABO 0123371724
De sleutel is daarna, op afspraak, af te halen bij Hilbert Lieshout (06-13380111).

Clubhuis:
Het clubhuis is regelmatig bemenst. Niet alleen tijdens wedstrijden, maar ook door de week.
Zeker op de maandag, dinsdag en woensdag zijn er barvrijwilligers voor (andere) activiteiten aanwezig. Dit wordt aangegeven door het bord “bar open” of de deur staat uitnodigend open (niet in de winter).
Voor het afrekenen van consumpties gebruiken we bij voorkeur consumptiekaarten. Deze zijn bij de barvrijwilligers te verkrijgen. Graag digitaal afrekenen.
Verder is er een goede koffieautomaat aanwezig, waarbij meer dan 10 varianten koffie en chocolade verkrijgbaar zijn.
Je bent van harte uitgenodigd om gebruik te maken van ons clubhuis na een rondje golf.

Stuur e-mail naar clubhuiscommissie