Op zondag 7 april streden 37 golfers en golfsters voor de titel Clubkampioen Putten 2019.
Albert Reef had een zwaar parcours uitgezet waarbij op 11 holes vanaf vier kleuren piketpaaltjes geput moest worden.
Vooraf was al duidelijk dat een gemiddelde van 2 puts dit keer niet gehaald zou worden op de nieuwe, geonduleerde greens.

Bij de dames is Loes Herweijer met 104 slagen clubkampioene geworden vóór Annette de Boer en Ellen Hilhorst (106), Loes Huijbens (108) en Mariette Nieuwenhuijzen (111).

Bij de heren werd Ad Pols toch wel een beetje verrassend kampioen (93 slagen), vóór Erik Visscher (95), Hans Jorna(96), Nico Smeets (98) en Adri Zwartepoorte (102).

Ad Pols kreeg vervolgens The Green Jacket uitgereikt als algeheel clubkampioen.

Onder het genot van een kopje soep en een heerlijk zonnetje op het terras werd vervolgens nog gezellig nagepraat over die prachtige hole in one of die moeilijk te lezen glooiingen.