Zondag 10 oktober mocht elk lid een invitee meenemen om samen een 9-holes greensom te lopen. Er hadden zich hiervoor 16 koppels ingeschreven. Bij binnenkomst voor het afhalen van de startkaart was er koffie met wat lekkers. Om 10.00 uur startte de wedstrijd.
Het was fris maar nauwelijks wind en het zonnetje scheen dus een prachtige golfdag.
Ondertussen werd er in het clubhuis druk gewerkt aan een heerlijke lunch.
Nadat iedereen weer binnen was werden de prijzen uitgereikt. Er was maar 1 birdie gevallen in het team van Hans Huijbens en Edith van Blankestein; zij kregen beiden een birdie vogeltje.
Op de eerste plaats zijn geëindigd Loes Herweijer met haar gast Marie-Jose Speekenbrink.

Op de tweede plaats Astrid de Baets met haar gast Marianne van Rijssel

Op de derde plaats Dries Stortenbeek met Gast Mieke Caspers.

Nadat de prijzen waren uitgereikt en de foto’s genomen waren, startte de lunch en werd er gezellig na-gekletst onder het nuttigen van de broodjes en het fruit.
Men vond het een zeer geslaagde ochtend en kijkt uit naar volgend jaar.
Mariette Nieuwenhuijs

Foto’s: Astrid de Baets