Vanochtend een rondje gelopen en na afloop stond ik te praten met Frits en John over een mankementje aan mijn splinternieuwe golfkar. Zoals elke 1e maandag van de maand is de baancommissie dan druk met het onderhouden van de baan en wat er zoal rond het clubhuis te doen is. Er was een schroefje los gegaan en door het invouwen van mijn golfkar was deze helemaal krom. Frits kon dit wel fiksen en ging voortvarend aan de slag en zowaar de schroef was weer recht en kon weer gemonteerd worden, waarna bleek dat er een moertje ontbrak. Die kon Frits nog wel ergens vinden en zo werd dit mankement snel gerepareerd.

Na kletsend  met John en Frits leek het ons wel een goed idee om deze onderhoudsservice aan alle leden aan te bieden. Niet iedereen is even handig en weet hoe ze kleine gebreken (bijvoorbeeld een scheeflopend karretje) aan golfspullen moeten oplossen.

Vanaf april volgend jaar kun je (op de 1e maandag van de maand) met technische mankementjes aan je golfspullen terecht bij de handige mensen van de baancommissie.

Arjen