Het golfseizoen 2020 is zondagochtend 8 maart jl. officieel geopend door middel van een gezelligheidswedstrijd.

Maar liefst 35 leden verschenen aan de start, dat is een uitstekende opkomst!

De wedstrijdcommissie besloot om de wedstrijd in te korten tot 14 holes, omdat de weersverwachtingen heel erg veel regen voorspelden.
Dat bleek een verstandige keuze!
Slechts op de laatste hole was regen ons deel, de holes ervoor waren droog en fris, een heerlijke start van het seizoen!

Na de wedstrijd werden de deelnemers vergast op heerlijk hapjes, verzorgd door de barcommissie, en volgde de prijsuitreiking.

We speelden greensome, en maar liefst drie teams wisten met 34 punten te eindigen, dus werden er drie eerste prijzen uitgereikt:

Frans van Beek & Boris van de Weerd
Els Creutzberg & Hans Jorna
Hommo Huisman & Gerben van Leusden

v.l.n.r. Frans van Beek, Boris van de Weerd, Els Creutzberg, Hans Jorna, Hommo Huisman en Gerben van Leusden

Ook Ellen Hilhorst en Marinus van de Weerd vielen in de prijzen.

We kijken terug op een geslaagde start van het seizoen.

Als de weergoden ook een beetje meewerken wordt het snel weer wat droger weer en wordt het spelen nog plezieriger.

Mogen we u een volgende wedstrijd ook begroeten?

Namens de wedstrijdcommissie en de barcommissie,
Remko van de Weerd