We zijn trots op onze club en op ons logo. Dat mag gezien worden!

Het bestuur heeft daarom mooie donkergroene polo’s laten maken, voorzien van ons clublogo. De shirts zijn beschikbaar voor alle leden van de WGC, kosten slechts € 25,- per stuk en kunnen via onderstaand formulier besteld worden.

Er zijn diverse maten dames- en herenpolo’s beschikbaar. Hoe deze maten ‘vallen’ is echter lastig te zeggen. Het is dus verstandig om eerst een polo te passen voordat je er eentje besteld. Ruilen is helaas niet mogelijk. Passen kan vóór of na een wedstrijd in het clubhuis. De wedstrijdleiding heeft de beschikking over een pas-set in alle maten.

Via onderstaand formulier kan je het aantal en de gewenste maat doorgeven. Vervolgens ontvang je een e-mail met het verzoek je bestelling te betalen. Na ontvangst van de betaling maken we een afspraak over het afhalen van de polo’s.

Bestelformulier Polo

* Verplichte velden

• Vul hier uw e-mailadres in
  • Nummer waar u bereikbaar bent
  • Er zijn diverse maten dames- en herenpolo's beschikbaar. Hoe deze maten 'vallen' is echter lastig te zeggen. Het is dus verstandig om eerst een polo te passen alvorens je er eentje besteld. Ruilen is helaas niet mogelijk. Passen kan vóór of na een wedstrijd in het clubhuis. De wedstrijdleiding heeft de beschikking over een pas-set in alle maten.
  • Prijs: 25,00 €