Gisteren vond ik tot mijn verrassing een putter van een bekend merk bij hole 1 in het hoge gras. Hoe speel je verder kunt spelen zonder een putter is mij een groot raadsel. Graag verneem ik van de eigenaar welke bijzondere slag vanuit het hoge gras wordt gemaakt om vervolgens met een ander club uit te holen. Zonder gekheid, ik heb deze maar niet in het clubhuis gezet, ik heb begrepen dat hier wel eens iets wordt weggenomen door een ‘nieuwe’ eigenaar. Onbegrijpelijk en niet iets wat ik in onze club verwacht, maar times they are changing zong iemand lang geleden al eens. Ik heb een pagina aangemaakt waar je verloren en gevonden spullen kunt melden. Dit komt bij Kees of mij terecht en wij vullen dan de tabel die er boven staat. Iets veiliger voor kostbare spullen en hopelijk komen ze dan wel bij de eigenlijke eigenaar terug.

Arjen Brandsma

Melden gevonden/verloren