Donderdag 5 september startte om 9.30 uur een speciale golfwedstrijd.
Voor deelname betaalde men 15 euro, en de opbrengst van de dag ging naar een goed doel, namelijk de voedselbank.
Na een heerlijk ochtendje golf onder prima omstandigheden (het weer was prima, de velden en greens waren net gemaaid) kwam de voorzitter van de voedselbank, mevrouw Greet Blom, op bezoek.
Zij vertelde wat de voedselbank allemaal doet, hoe de organisatie is geregeld en wat een indrukwekkend aantal vrijwilligers daarbij betrokken is. Een van hen is Annerieke Water, lid van onze club, die ook nu weer de aandacht vestigde op de doos voor DE-spaarzegels, die in een doos in het clubhuis kunnen worden gedeponeerd. Met deze bonnen wordt gespaard voor pakken koffie, die via de voedselbank verspreid worden.
Het bedrag dat wedstrijdleider Mariette aan Greet Blom kon overhandigen was 305 euro.

Winnaar van de golfwedstrijd was Fons Jaspers.
Voor alle deelnemers was er een kleine attentie namens de voedselbank.