Afgelopen zaterdag hebben we met 18 enthousiaste golfers een avondwedstrijd gelopen. Alles klopte; het was droog; geen wind en een aangename temperatuur.
Vooraf waren de holes verlicht met een rood lampje aan de vlaggenstok en elke flight kreeg lichtgevende balletjes; een oplaadlampje en een lantaarn om bij de afslag neer te zetten.
Regelmatig werd er geroepen om zeker te stellen dat de fairway of de green vrij was voor de volgenden.
Na afloop constateerde de wedstrijdleiding tot hun stomme verbazing dat er nog een hole-in-one was geslagen (hetgeen de flight zelf pas na 10 minuten zoeken ontdekte) en wel door Herman van den Brink, Hij kreeg een flesje wijn en een balletje.

De uitslag; Edwin Kroese 15 punten; Astrid de Baets en Gerrie Scheele beiden 14 punten.
Het werd heel gezellig in het clubhuis met lekkere hapjes en bittergarnituur door Hans van Aggelen verzorgd.
Volgens meerdere deelnemers voor herhaling vatbaar.
Mariette en Cees
Foto’s: Astrid de Baets